Beskrivning
Stockholm Parkering söker handläggare till enheten kundservice
Stockholm Parkering ägs av Stockholms stad och har en viktig roll i Stockholms stads samlade trafik- och parkeringspolitik. Bolagets affärsidé är att bygga nya parkeringsanläggningar och nyttja de befintliga så väl som möjligt så att man skapar utrymme för Stockholm att växa.
Bolaget ansvarar för 231 garage/P-hus och drygt 1 400 ytparkeringar, totalt ca 66000 parkeringsplatser inom Stockholms stad. Stockholm Parkering har cirka 69 anställda och årsomsättningen är på cirka 600 miljoner kronor.
Bolaget befinner sig i en expansiv fas där vi bland annat bygger ett antal nya garage. I den nya stadsdelen Hagastaden bygger vi Sveriges största underjordiska garage.
Arbetsuppgifter
På kundservice arbetar elva medarbetare. Vår kundservice är bolagets ansikte utåt och ska jobba aktivt för att få nöjdare kunder. Kundservice hanterar i huvudsak tre fokusområden, uthyrning, ersättningsärenden och kontrollavgifter. Utöver dessa områden hanterar kundservice felanmälningar. Kundservice upprättar avtal, tillstånd och nycklar samt är ansvariga för all informationshantering till våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår även att bemanna receptionen på Palmfelts Center. I receptionen kan våra kunder få personlig service med allt från att teckna avtal till att hämta nycklar.
Kompetenskrav:
Personliga egenskaper
Anställningsform | Tillsvidareanställning |
---|---|
Anställningens omfattning | Heltid |
Tillträde | Enligt överenskommelse |
Antal lediga befattningar | 1 |
Sysselsättningsgrad | 100 |
Ort | Globen |
Län | Stockholms län |
Land | Sverige |
Referensnummer | 2016/2274 |
Kontakt |
|
Facklig företrädare |
|
Publicerat | 2018-03-08 |
Sista ansökningsdag | 2018-04-01 |
Utbildningskrav |
Gymnasium |