Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna.
Kontaktcenter ska göra det lättare att vara stockholmare. Kontaktcenter ger information, vägledning och tar emot synpunkter. Vi lotsar till e-tjänster och stadens hemsida och är en viktig informationskanal för stadens verksamhet. Kontaktcenter tillhör organisatoriskt Serviceförvaltningen och vi finns i fräscha lokaler i Husby centrum.
Vi söker nu en servicehandläggare placerad vid Kontaktcenter (KC) Tekniska enheten på Serviceförvaltningen. Tjänsten är en timanställning under hösten med start snarast möjligt. För rätt person finns goda möjligheter till ytterligare uppdrag. Arbetet innebär att ge service med hög tillgänglighet i huvudsak via telefon, e-post och webb till Stockholms stads medborgare. Arbetet innebär även att registrera och besvara alla, till Kontaktcenter, inkommande ärenden. Som servicehandläggare är du expert på att ge korrekt information och vägledning.
Vi fäster mycket stor vikt vid personliga egenskaper och vill att:
Anställningsform | Visstidsanställning (kortare än 3 månader) |
---|---|
Anställningens omfattning | Heltid/Deltid |
Tillträde | Så snart som möjligt |
Antal lediga befattningar | 2 |
Sysselsättningsgrad | ca 39,5 h per vecka |
Ort | Stockholm |
Län | Stockholms län |
Land | Sverige |
Referensnummer | 2017/6076 |
Kontakt |
|
Facklig företrädare |
|
Publicerat | 2017-09-10 |
Sista ansökningsdag | 2017-09-24 |
Utbildningskrav |
Gymnasium |