Gymnasielärare i Naturkunskap, biologi och kemi till S:t Eriks gymnasium

Stockholms Stad

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna.

Arbetsplatsbeskrivning

S:t Eriks gymnasium - möjligheternas skola
Vi är en av stadens största gymnasieskolor med en tydlig idé för att skapa goda resultat och bra studieklimat. Variationen av utbildningar gör skolan unik i Stockholms stad. Du hittar oss på Kungsholmen och här går cirka 1 400 elever på följande nationella program; EE, ES, HV, NA och SA.

Inom Språkintroduktion har skolan för närvarande cirka 180 elever. Vi har dessutom gymnasiesärskola och vuxenutbildning.

Skolan har en mångfald av utbildningar, aktiviteter, nationaliteter och språk vilket gör den till en rolig och stimulerande arbetsplats för både elever och personal. Under hösten planerar vi att starta vår HBTQ-certifiering.

Nu söker vi en ny kollega!

Välkommen att läsa mer om vår skola på http://steriksgymnasium.stockholm.se

Arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är undervisning i framförallt naturkunskap men även biologi och kemi på våra olika program. Tjänsten omfattar alla uppgifter som ingår i en lärares uppdrag och du kommer att ingå i ett arbetslag samt vara mentor för en klass.

Kvalifikationer
Legitimerad lärare i de ämnen som tjänsten omfattar. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Erfarenhet krävs.






职位类型 永久职位
工作性质 全职
入职第一天 Enligt överenskommelse
招聘人数 1
工作时间 100 %
城市 Stockholm
Stockholms län
国家 瑞典
职位编号 2017/6067
联系我们
  • Therese Sarenbrant, rektor, 076-129 26 86
工会代表
  • Catarina Bengtsson, lärare - Lärarförbundet, 08-508 383 07
  • Patrik Söderström, lärare - LR, 08-508 382 72
发布时间 2017-09-08
申请截止日期 2017-09-22
LEGITIMATIONS_REQUIREMENT
EDUCATIONS_REQUIREMENT

Att arbeta i Stockholms stad

Ta reda på hur det är att jobba i Stockholms stad genom vår karriärsida.

Till Karriärsidan
Läs mer om oss här

分享链接到: