Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna.
Loviselundsskolan är en F-6 skola med ca 440 härliga elever och ca 100 anställda. Skolan ligger nära kommunikationer och fina grönområden i Hässelby Gård.
Är du den engagerade pedagog vi söker till vår F-1 i grundsärskolan?
Vi söker dig som är tydlig, strukturerad, van att arbeta lågaffektivt.
Du har ett genuint intresse av att arbeta med människor i behov av särskilt stöd.
Hos oss har du nu chansen att få arbeta med våra härliga elever på grundsärskolan. Gruppen består i dag av 7 elever med olika funktionsnedsättningar. I gruppen arbetar utöver klassläraren fem klassresurser.
Du är ansvarig för att planera varje elevs kunskapsutveckling, göra pedagogiska utredningar, ha utvecklingssamtal och föräldramöten. Tillsammans med klassresurserna genomför du det individuellt anpassade arbetspassen.
Du arbetar i grundsärskolans lokaler, där ytterligare en grundsärskolegrupp har sina klassrum. Grundsärskolans två övriga grupper har sina lokaler i en annan byggnad.
Vi arbetar inkluderande och ser till varje enskild elevs behov.
Vi söker dig som legitimerad lärare med tidigare erfarenhet av arbete i grundsärskola.
Du har erfarenhet av elever med olika funktionsnedsättningar.
Du har erfarenhet av elever med Downs syndrom och elever med autism.
Du har stor erfarenhet av att utarbeta och utveckla elevers kommunikativa strategier.
Du är van att använda teckenkommunikation.
Työsopimuksen voimassaolo | Vakituinen |
---|---|
Työsuhteen luonne | Kokoaikainen |
Työsuhteen toivottu aloitusajankohta | 2017-11-29 eller enl.ök |
Paikkojen lukumäärä | 1 |
Työllisyysaste | 100% |
Paikkakunta | Hässelby Gård |
Maakunta | Stockholms län |
Maa | Ruotsi |
Ilmoitusnumero | 2017/5823 |
Yhteys |
|
Liiton luottamusmies |
|
Julkaistu | 30.08.2017 |
Haku päättyy | 28.09.2017 klo 01.00 |
Tunnistusvaatimukset |
|
Koulutusvaatimukset |
|