Stockholm Parkering söker timanställd till kundservice
Arbetsplatsbeskrivning
Stockholm Parkering ägs av Stockholms stad och har en viktig roll i Stockholms stads samlade trafik och parkeringspolitik. Bolagets affärsidé är att bygga nya parkeringsanläggningar och nyttja de befintliga så väl som möjligt så att man skapar utrymme för Stockholm att växa. Bolaget ansvarar för 234 garage/P-hus och drygt 1 400 ytparkeringar, totalt ca 71 000 parkeringsplatser inom Stockholms stad. Stockholm Parkering har 70 anställda och årsomsättningen är på drygt 600 miljoner kronor. Bolaget befinner sig i en expansiv fas där vi bland annat bygger ett antal nya garage. I den nya stadsdelen Hagastaden bygger vi Sveriges största underjordiska garage. På kundservice arbetar elva medarbetare. Vår kundservice är bolagets ansikte utåt och ska jobba aktivt för att få nöjdare kunder. Kundservice hanterar i huvudsak tre fokusområden, uthyrning, ersättningsärenden och kontrollavgifter. Utöver dessa områden hanterar kundservice felanmälningar.
Kundservice upprättar avtal, tillstånd och nycklar samt är ansvariga för all informationshantering till våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår även att bemanna receptionen på Palmfeltscenter. I receptionen kan våra kunder få personlig service med allt från att teckna avtal till att hämta nycklar.
Arbetsbeskrivning
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller kanske annat serviceyrke gentemot kunder.
Du behöver kunna uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Eftersom du kommer att arbeta mycket med telefonen som redskap är det viktigt att du känner dig trygg i det och att du har lätt att förmedla service över telefon.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen behöver du vara van vid att arbeta i ett högt tempo och ha en förmåga att arbeta effektivt och noggrant tills ärenden är avslutade. Det är viktigt att du är trygg i dig själv och har stort tålamod. Kommunikation är en central del av rollen och det är därför viktigt att du kan uttrycka dig tydligt och välformulerat, och också är en god lyssnare med förmåga att vara mottaglig och anpassa dig till situationen. För att trivas i rollen behöver du ha en god samarbetsförmåga och vara serviceinriktad och flexibel.
Övrigt
Vi söker timanställda som vill jobba extra i vår kundtjänst. Det kan gälla både enstaka dagar vid t.ex. sjukdom och längre frånvaro i samband med semester. Våra arbetstider är 8.00-16.45 måndag-torsdag och 8.00-16.15 fredagar.
Tipul de angajare | Angajare temporară mai mare de 6 luni |
---|---|
Tipul de contract de angajare in procente | Fractiune de norma |
Numarul total de locuri de munca vacante | 1 |
Durata timpului de munca | 100 |
Oras | Stockholm |
Judet | Stockholms län |
Tara | Suedia |
Număr de referință | 2018/710 |
Contact |
|
Publicat | 3600/0/AM |
Termenul limita pentru depunerea cererii | 7200/0/AM |