Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna.
Hägersten-Älvsjö är en av 11 stadsdelsförvaltningar i Stockholms stad med drygt 3000 medarbetare. I dag är vi ett av stadens största stadsdelsområden med ca 130 000 invånare. I Hägersten-Älvsjö har du nära till staden, kommunikationer och naturen. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjligheter för dig att utvecklas i din roll.
ASSISTANSENHETEN i Hägersten-Liljeholmens stadsdelsförvaltning arbetar med insatserna personlig assistans, ledsagar- och avlösarservice samt hemtjänst i assistansliknande form. På Sedelvägen i Hägersten ligger vårt fina kontor där det för närvarande arbetar en enhetschef, två biträdande enhetschefer och en administrativ assistent.
NU VILL VI UTÖKA DET ADMINISTRATIVA STÖDET.
Som Administrativ assisten arbetar du mycket med bemanning, schemaöversyn, ekonomiadministration, fakturahantering, lönehantering, arkivarbete, sammanställning av rapporter och viss statistik mm. I arbetet ingår att vara delaktig i enhetens alla administrativa uppgifter och ha ett nära och gott samarbete med ledningen för assistansenheten.
God kännedom och erfarenhet av arbete i stadens Paraplysystem och Agresso är meriterande.
TYPE_OF_EMPLOYMENT | Fast stilling |
---|---|
HOURS | Heltid |
Nynorska | Enligt överenskommelse |
NUMBER_OF_POSITIONS | 1 |
WORKING_HOURS | 100% |
Sted | Hägersten |
Fylke | Stockholms län |
Land | Sverige |
REFERENCE_NUMBER | 2018/4266 |
CONTACT |
|
PUBLISHED | 13.06.2018 |
ENDS | 06.07.2018 |